Weekend

Căutare Smart

Open Panel

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

După un octombrie mai aglomerat, am reușit să programez o noua ieșire doar la mijloc de noiembrie. Urma să fie o ieșire lejeră, fără pretenții tehnice, fără alergătură, la adulmecat iarna :) . Confortul va fi la loc de cinste așa ca am căutat să avem și unde sta comod. Alegerea rapidă a fost Făgăraș, cu dormit la unul din hoteluri/pensiuni/cabane din zona Capra/Piscul Negru. Urcare pe vale la Fereastra Zmeilor, apoi traversare pe creastă la lacul Capra, și apoi coborâre către Transfăgărășan / cabana Capra - urma sa fie planul de acțiune.

20141115_920141115_68Vremea se anunța de toamnă târzie, frigul fiind uneori sub temperatura de îngheț, dar fără ninsori/ploi  care să ridice noi probleme de rezolvat. Așa că împreună cu Nicu, Iunia, Rareș și Larisa, într-o sâmbătă dimineață am plecat voioși spre munte.

Mai departe, pozele sunt relevante :)

Fără surprize, am respectat planul, trecând pe la Refugiul Zmeilor/Fereastra Zmeilor, lacul Capra, am luat prânzul rapid la Monumentul Alpiniștilor. Am 20141115_31avut 2 compani20141115_63oni patrupezi ce ne-au însoțit tot drumul, s-au alintat, ne-au încurcat, au alergat, etc. Ne-am jucat cu norii și ceața, ce ba ne înconjurau, ba dispăreau de parcă nici n-ar fi fost. Spre deosebire de vară, norii se aglomerau acum în sudul crestei, către nord cerul fiind senin și albastru - cel puțin așa se vedea din Fereastra Zmeilor.

De la lacul Capra am fi avut opțiunea să urcăm vârful Iezerul Caprei, dar timpul înaintat ne-a făcut să alegem varianta comodă, așa că am coborât direct în Transfăgărășan la mașină.

20141115_5220141115_86Seara ne-am lăfăit la Hotel Piscul Negru, același la care am stat când am fost în primăvară pe vârful Lespezi - cred că voi deveni client fidel - au avut prețul cel mai mic din zonă la calitatea oferită; confortul este la înălțime iar în plus seara am avut și foc de tabără, deși participarea unui grup mai "zgomotos" - (să rămânem politicoși) -  a alterat un pic savoarea locului.20141115_48

Dimineață, după un mic dejun bogat și extrem de gustos (am spus deja cât de mult îmi 20141115_72place hotelul și cum gătesc ?), ne-am întors către case, unde am contribuit civic la un vot "nemțesc" ;-) pe care apoi l-am sărbătorit odată cu exitpoll-urile victorioase !

20141115_51

Hei! mi-au placut povestile tale. :)) M

• ANUNȚ - "Back to nature" ep.2 - Valea Albă

Bogdan Avadanei 23.12.2010 17:01
    He he he, Long time no see !! Da, am început să (re)fac ce îmi place și ce știu (mai corect știam ;-) ...

Andrei Miau 21.12.2010 03:24
    Bravo! I really enjoyed reading it ;) si in plus de asta ma bucur sa vad ca faci ceva ce multi nu mai ...